Campagne Vereniging Verkeersslachtoffers

7 november 2005, 18:42

E?n op de tien verkeersslachtoffers is voetganger

Tekst onder zebra: “E?n op de tien verkeersslachtoffers is voetganger” (Bureau: Ogilvy).

Schitterende printcampagne voor de Vereniging Verkeersslachtoffers. Subtiel alleszeggend beeld. Het gaat hier niet om een nieuwe campagne (september 2005) maar een advertentie als deze mag best nog eens onder de aandacht worden gebracht lijkt mij. (via: Creatie)

Martijn van Osch
Onbekend bij Onbekend

martijnvanosch helpt mensen en organisaties bij het zoeken, maken en delen van hun inspirerende verhaal. martijnvanosch gelooft dat alles en iedereen een inspirerend verhaal in zich heeft. De ene keer is het verhaal direct zichtbaar, de andere keer is het een zoektocht. martijnvanosch gelooft dat ieder verhaal aandacht verdient. En dat ieder verhaal een vorm verdient die bij het verhaal past. www.martijnvanosch.nl www.videoverhaal.nl www.itshappening.tv

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!