Blogs en burgerjournalistiek

12 mei 2005, 08:47

Blogs en burgerjournalistiekDeze week een artikel van maar liefst 4,5 pagina van Martijn de Waal (en Bart van Oosterhout) over blogs en burger-journalistiek in Intermediair. Traditionele media moeten meer gebruik maken van de kennis en betrokkenheid van lezers. Weblogs zijn daar uitermate geschikt voor. Maar zitten lezers er wel op te wachten om zelf met pen en blocnote stadsdeelraad-vergaderingen te bezoeken vraagt de auteur zich af.

Ongelooflijk eigenlijk dat Intermediair dit artikel niet online heeft staan. Als er een onderwerp is dat veel aandacht krijgt op dit moment (en door de weblogs zal worden gelinked), dat is het wel over de businessmodellen van weblogs.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Askhim

    Wat erg. Het Fem artikel is niets meer en niets minder dan overname van (bijna het hele) artikel uit de Business Week van paar weken terug… Alleen wat Nederlandse kadertjes erbij…. Jammer hoor!


    13 mei 2005 om 10:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!