Bespied je concurrenten met GoogSpy

16 juni 2005, 09:40

Met GoogSpy tover je in een oogwenk een handig overzichtje tevoorschijn, met alle AdWords advertenties en -zoektermen die je concurrent inkoopt.

De AdWords Research applicatie wordt je gratis aangeboden door Velocityscape, de makers van Web Scraper Plus+.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    traffic4u

    Carl, leuk tooltje alleen wel zeer beperkt.

    Ze hebben een deel van Google gespiderd en zodoende kunnen ze de informatie geven. Echter klopt het niet en is het zeer onvolledig (speurders adverteerd op veel meer dan 30 termen en er zitten ook termen in deze lijst waar speurders niet op adverteerd).


    16 juni 2005 om 11:08
    Gerben

    Tja, heb hem ook getest, best grappig maar mis inderdaad een boel informatie.

    Wellicht zijn ze hem nog verder aan het uitontwikkelen!? Als ze het een beetje op orde kunnen krijgen is het wel een leuke tool….


    16 juni 2005 om 16:55
    Farshad Bashir

    Als je sommige woorden intypt, krijg je heel veel bedrijven en als je al die bedrijven langs wilt gaan gaat het veel tijd kosten die je als bedrijf beter ergens anders in kunt steken.


    18 juni 2005 om 06:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!