Bepaal zelf de korting op je abonnement

18 april 2005, 11:27

Bepaal zelf de korting op je een abonnement

Abonnees van Adformatie kregen onlangs een gratis exemplaar van het Tijdschrift voor Marketing toegestuurd. En kunnen nu een abonnement nemen, met korting naar keuze.

De korting is omgekeerd afhankelijk van de mate waarin het gratis nummer je heeft overtuigd. Maar stopt bij een – overigens zeer ruime – korting van 60%.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

3 Reacties

    Strebertje

    Ik denk niet dat de gierigheid van de Nederlands kan worden onderschat. 90% gaat voor de 60%, en eigenlijk verwacht ik 95%.

    Leuke actie, dat weer wel.

    Blaadje was een beetje vol met loze kreten, maar dat is marketing!


    18 april 2005 om 12:16
    Benjamin

    Ik denk dat het wel vrij normaal is dat iedereen voor 60% korting gaat. 🙂


    18 april 2005 om 12:28
    Stijn

    En zouden ze nou extra moeilijk gaan doen als je je abonnement op wil zeggen als je voor 100% overtuigd was 😉


    18 april 2005 om 13:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!