Je bekijkt een artikel van BBP
partner

Ben jij klaar voor de digital toekomst? #adv

BBP
14 september 2016, 12:00

Shopping Today bereidt marketeers voor op de digital toekomst. Elke dag komen er nieuwe ontwikkelingen bij, maar hoe speel je hier het beste op in? Sprekers van bol.com, De Bijenkorf, Picnic en Just Spices laten op 22 september in interessante kennissessies zien welke mogelijkheden de huidige én toekomstige e-commerce markt jou biedt.

Bekijk hier het volledige programma

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!