[Advertorial] Marketingthema’s 2013, de visie van inspirerende experts
Afgelopen najaar heeft NIMA in samenwerking met Motivaction onderzoek gedaan naar de ontwikkelbehoefte van marketeers. Uit dit onderzoek kwamen tien marketingthema’s naar voren waarop NIMA haar ontwikkelprogramma invulling heeft gegeven in samenwerking met experts, inspirators en businesspartners.
Om meer te weten te komen over de inhoud van deze tien thema’s hebben we marketing experts gevraagd hun visie te geven op het thema waarin zij uitblinken. Deze visies hebben we gebundeld en heeft geleid tot een 56 pagina’s tellende publicatie. Inspirerend en informatief!
Wie komen er aan het woord?
-
Ayman van Bregt SMP, digitaal strateeg van de Nederlandse Social Media Academie, laat je de toegevoegde waarde zien van social media voor B2B-organisaties.
-
Martin Hofstede RM, directeur Rabobank, vertelt je alles over de komst van het 4G-netwerk en mobile devices.
-
Steven van Belleghem, coach, adviseur en auteur ‘De Conversation Manager en 'De Conversation Company' over de basis van conversatie management.
-
Martin de Munnik, Neuromarketing Expert bij Neurensics over de ontwikkelingen binnen neuromarketing.
En zo zijn er nog negentien professionals die je handige tips en trics geven die jou als marketeer verder helpen bij jouw ontwikkeling en visie op het marketingvak.
Heb je vragen, suggesties of wil je graag je mening over de publicatie met ons delen? Meer informatie vind je op onze website en je kunt contact met ons opnemen via inspiration@nima.nl of @NIMAtweets.