Advertorial: Gratis seminar “Online marketing in het onderwijs”

24 juli 2013, 07:03

Online communicatie is voor steeds meer onderwijsinstellingen een cruciaal onderdeel van hun strategie. Design, content en technologie zijn belangrijk daarbij. Maar ze zijn alleen succesvol als de features op een website voldoende “business waarde” bieden. Daarom kijken we tijdens het gratis seminar “Online marketing in het onderwijs” eerst wat je wilt bereiken, en wat de bezoekers van je website verwachten.

Wensen en bezoekers centraal

Je website zou een online representatie moeten zijn, een innovatief kenniscentrum en een gemeenschap waarin bezoekers elkaar ontmoeten.

Echter, bezoekers bepalen het succes van je internetoplossing. Wat verwachten ze van je website? Wat zijn hun wensen en eisen? Het antwoord op die vragen kun je gokken, je kunt het ook onderzoeken.

Wat kunt u verwachten tijdens deze seminar

  • Ontwikkelen van een duidelijke online strategie

  • Herkenning & profilering van de bezoeker

  • Praktische implementatie tips

  • Interactieve discussie / kennisdeling

Sprekers

  • Mystery Guest (Hogeschool Windesheim)

  • Marlon van Wijlick (Marketing Manager Iquality)

  • Eric Jan van Putten (Regional Marketing Manager Sitecore Nederland)

De seminar is gratis en voor iedereen toegankelijk. Met name interessant voor online marketeers, project managers, business managers en IT-managers. Het seminar vindt plaats op donderdag 19 september van 14:30 – 16:30 bij Hogeschool Windesheim Flevoland in Almere.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!