[Advertorial] Bezoek voordelig de Mediafacts Nationale Uitgeefdag
Hoe bedrijf ik in het internettijdperk succesvolle publishing? Die vraag wordt beantwoord in 35 sessies tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag op 26 november te ‘s- Hertogenbosch. Met onderwerpen als ‘Facebook inzetten voor merkmarketing’, nieuwe online strategieën, digital marketing en ‘hoe vergroot je klantbehoud?’ beslaat de Nationale Uitgeefdag alle facetten van het uitgeefvak. Naast de topsessies kunt u aanschuiven bij een van de workshops, kennis opdoen op de beursvloer en uiteraard volop netwerken. Jaarlijks trekt de Nationale Uitgeefdag zo’n 500 bezoekers uit alle functielagen van uitgevers, online-only en mediabedrijven. Bent u er dit jaar ook bij? Lezers van Marketingfacts krijgen korting. Meld u vandaag nog aan, want de vroegboekkorting geldt tot 15 oktober!
Programma
Het thema is dit jaar empowering publishing. Op het programma staan dan ook karakters met passie. Zij hebben ondernemersdrang en innoveren met een positieve blik op de toekomst. Een aantal van de bevestigde sprekers zijn:
- Boris Veldhuijzen van Zanten – internetpionier, voorman The Next Web: wat uitgevers verkeerd doen
- Richard van Hooijdonk – workshop ‘The Next Step in Social’ en een demonstratie van Social Sensr, een nieuwe tool voor social media management
- Philippe Remarque, hoofdredacteur van de Volkskrant – duiding van de nieuwe internetstrategie van deze kwaliteitskrant, die binnenkort bekend wordt gemaakt
- Martijn Standaart, NRC Media – uitleg (met voorbeelden) over de salesstrategie: partnerships vormen daarin een belangrijke component
- Rob van Bracht, Triggertales: de iPad-app ‘Sensation’ van het gelijknamige dance event als inspirerende case op het gebied van Tablet Publishing
- Kirsten Jassies, Blogtoday (Sanoma) – Hoe magazines kunnen overleven als brands
- Matthijs Sienot, Media voor Morgen – Facebook inzetten voor content marketing: hoe uitgevers daaraan kunnen verdienen
- Magiel Tak, Eurogroup Consulting: Hoe uitgeverijen hun abonnees kunnen behouden
- Joris van Heukelom (Makerstreet) en Lassi Kurkijärvi (Sanoma) – Hoe corporates kunnen innoveren als startups
- Hong May-Cheng, Simon – Kucher & Partners – Power Pricing in Publishing: slimme prijsstrategieën voor omzet- en winstgroei
- Eric Smit, Follow the Money – over de voortgang van dit onderzoeksjournalistieke platform, en de rol die branded content hierin speelt.
De komende weken worden de overige sprekers en workshops bekendgemaakt op de website.
Inschrijven met korting
Aanmelden en meer informatie via www.nationaleuitgeefdag.nl. Schrijf u in en gebruik actiecode MFNUD13 om te profiteren van de korting. U betaalt dan tot 15 oktober geen €109,- maar €69,-. (Na die datum betaalt u met de code €109,- i.p.v. €189,-).
Datum: 26 november 2013
Tijd: 9:30 – 18:00uur
Locatie: Congrescentrum 1931 te Den Bosch
Website: www.nationaleuitgeefdag.nl
Organisatie: Mediafacts