Adverteren in het digitale tijdperk

Adverteren in het digitale tijdperk

Adverteren in het digitale tijdperk

Vorige maand publiceerde MediaBulletin een interview met Raymond Snoddy, een van de bekendste mediajournalisten in de UK. Snoddy was een van de sprekers tijdens het IAA European Advertising Summit deze zomer in Londen.

Alhoewel Snoddy aangeeft dat het moeilijk zo niet onmogelijk is om te voorspellen hoe het medialandschap er in 2010 zal uitzien, verwijst hij naar het rapport Advertising in the Digital Age van het bureau New Media Knowledge. In het rapport wordt een visie gegeven op de veranderingen in adverteren via tv, radio, print en andere media in het digitale tijdperk. Voor leden van Marketingfacts is dit rapport hier te downloaden.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.