ADV: Non-spot over de grenzen

27 mei 2008, 03:00

Maakt, verspreidt of heeft u interesse in branded content? Op 5 juni wordt in Spant! Bussum het congres Branded TV-Content 2008 gehouden. Thema van dit jaar: non-spot over de grenzen…

Steeds meer adverteerders maken gebruik van branded content, zo bleek vorig jaar uit onderzoek van de Amerikaanse Association of National Advertisers (ANA). De methode wordt vooral ingezet bij televisie (80%), bioscoop (45%) en internet (28%). Het is vaak nog onduidelijk hoe effectief het is binnen het geheel van uitingen en welke vormen het beste aanslaan. Daarom presenteert Broadcast Press tijdens Branded TV Content 2008 een uitgebreid programma, waarin verschillende interessante (inter)nationale cases aan bod komen.

Aan de hand van deze praktijkvoorbeelden kunt u inspiratie opdoen voor de profilering van uw eigen bedrijf of organisatie. Sprekers zijn onder andere Sierk Vojacek (media-ondernemer in China), Paul van Niekerk (directeur SPOT, met onthullende cijfers over de non-spot markt), Alfred Levi (3MO) en paneldiscussies o.l.v. Leon Bouwman (Adformatie). Inschrijven kan hier.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!