[Adv] Multichannel Conference, 2-daagse kuur voor een gezonde multichannel strategie

14 april 2014, 12:14

De consumenten van tegenwoordig zijn ongrijpbaar. Ze bevinden zich op steeds meer nieuwe kanalen en bepalen zelf wanneer ze met uw product bezig zijn. Hun bereiken wordt een steeds grotere uitdaging.

Tijdens Multichannel Conference op 23 & 24 april staan er ruim 175 sessies op het programma die u van een nieuwe vitamine boost voorzien. Laat u inspireren door de vele kennissessies van hoog niveau. Geen stands maar puur en alleen inhoudelijke sessies. Aan het woord komen de pioniers, experts en collega’s die hun ervaringen met u delen aan de hand van impactvolle cases, nieuwe tools en baanbrekende visies.

U bent natuurlijk altijd op zoek naar een nieuwe vitamine boost om uw kennis te updaten en uw business te optimaliseren! Er staan ruim 175 workshops, praktijkcases, kennissessies en keynote presentaties op het programma. Laat u inspireren door de vele sessies van hoog niveau. Geen stands, maar puur en alleen content.

Tijdens Multichannel Conference komen onder andere de volgende presentaties en onderwerpen aan bod:

  • Verschil tussen digital marketing en social media strategie
  • De toekomst van content marketing
  • Verhoog je conversie op je website
  • Online conversie met content strategie en storytelling
  • Marketing op z'n kop door het digitale tijdperk
  • Air France KLM: Naar een nieuw niveau van klantenservice
  • De kracht van Omni-Channel – Uw klanten aan het stuur
  • Waarom Front- en Backoffice niet langer zonder elkaar kunnen
  • E-mailmarketing & mobile: Je e-mails mobile-ready maken
  • Hoe schrijf je e-mail- en webteksten die aanzetten tot interactie en reactie?
  • Van customer care naar “social” business
  • Investeren in het La Place merk en meer beleving aan klanten bieden.
  • Sanoma: Branded Content, reclame of redactie?

Multichannel Conference, op 23 en 24 april, presenteert u de pioniers, de experts en de collega's die u verder kunnen helpen met het opzetten en uitbouwen van uw multichannel strategie. Laat het dé inspiratiebron voor uw innovatie zijn.

Uw aanmelding is gratis voor deze twee inspirerende dagen, u kunt uw favoriete sessies selecteren en zo uw volledig eigen programma samenstellen. Kijk op www.multichannelconference.nl voor het uitgebreide programma en meld u dan meteen gratis aan.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!