ADV: Digital Content Marketing Congres: Relevanter dan ooit
Als de nieuwe marketingmanager binnenkort ‘director of content’ wordt, wat zijn dan de veranderingen die voor jouw organisatie relevant zijn? Wat is de rol van mobiel bij contentmarketing? Is het wel geschikt voor b2b of is het de zoveelste marketingtrend? Dinsdag 11 maart word je tijdens het Digital Content Marketing Congres op Landgoed Leusderend van Beeckestijn Business School bijgepraat. De hele dag zijn er inspirerende sprekers in de plenaire zaal die cases tonen uit het contentmarketingvak. Daarnaast zijn er rondetafelbijeenkomsten waar sprekers kennis delen. Meedoen met de belangrijkste marketingontwikkeling van de komende 5 jaar? Schrijf je meteen in en ontvang een aantrekkelijk early-birdtarief op jouw ticket (€ 219,00), i.p.v. € 299,00. Voor leden van diverse brancheverenigingen geldt ook een voordelig kortingstarief.
Eerste editie
Digital contentmarketing is, mede door de opkomst en volwassenheid van social media, relevanter dan ooit. Het congres is een inspiratiebron voor marketeers en ondernemers die vakmatig betrokken zijn bij online communicatie, marketing, PR, branding of corporate identity.
Voor deze eerste editie is het congres door middel van ‘2 paden’ opgezet. Het eerst pad is het pad waarin je luistert naar een scala van topsprekers op het gebied van contentmarketing. De tweede manier van participeren is meedoen met expert-sessies aan rondetafelbijeenkomsten. Maar liefst 15 experts gaan met bezoekers in gesprek over tal van interessante onderwerpen die bepalend zijn voor contentmarketingbeleid.
Inspirerende sprekers
Alle sprekers zijn gezocht rondom drie belangrijke thema’s die de tijdgeest weerspiegelen.
- Het merk: hoe gaan merken om met (digital) contentmarketing.
- Leadgeneratie: hoe meer klanten te werven met (digital)contentmarketing.
- Strategie: autoriteiten belichten belangrijke strategische onderdelen.
Als keynote is er de marketingdirecteur EMEA van Hubspot, de Ierse Kieran Flanagan, een onbetwiste goeroe op het gebied van inbound- en contentmarketing. De ‘line-up’ vervolgt met topsprekers uit het Nederlandse vakgebied waaronder Frans Reichardt, die zijn nieuwe boek over content komt toelichten, Antal de Waij, voorzitter DDMA commissie Social over de nieuwe reclamecode en Robert van den Ham die onlangs is verkozen tot hoofdredacteur van het jaar 2013 vanwege de wijze waarop hij de printredactie van AutoWeek omvormde tot merkredactie. Daarnaast zijn er sprekers aanwezig die cases behandelen. Onder hen Maarten Smit van ABN-Amro over de ‘insight app’, Truus Koppelaar van AFAS Software en Michel Schilders van USG Marketing, Communication & Sales Professionals.
Meer informatie
Het volledige programma, sprekersprofielen en meer informatie over het congres zijn te vinden op www.digitalcontentmarketing.nl. Houd ook het Twitteraccount van het congres goed in de gaten voor actuele informatie of praat mee via #dcm14. Het tarief voor een volledig verzorgde dag bedraagt € 299,00 per persoon. Vroegboekers kunnen in de maand januari 2014 boeken voor € 219,00 en speciaal voor partners van het congres is er een gereduceerd tarief van € 249,00. Prijzen zijn inclusief BTW.