Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Ik ben benieuwd wat hier van komt…
ik ben bang dat fireworks gaat verdwijnen…
dat dit mag?.. lijkt me wat DreamWeaver en GoLive betreft een aardige monopolie
Wát? Dat is behoorlijk ingrijpend nieuws. Nu heeft Adobe ongeveer een monopolie op het gebied van web-ontwikkel tools.
GoLive, DreamWeaver, Photoshop, ImageReady én Flash!
Zeker geen goed nieuws. Een pakket Photoshop is voor het MKB al moeilijk op te brengen, laat staan dat er ook nog dik betaald moet worden voor o.a. Flash.
Laten we hopen dat de open-source community hierdoor wellicht een impuls krijgt 🙂
Ik vind dat ze wel goed naar Microsoft hebben gekeken. ‘If you can’t beat them, buy them!’
De Amerikaanse softwarefabrikant Adobe Systems heeft 3,4 miljard dollar (2,6 miljard euro) over voor branchegenoot Macromedia. De betaling geschiedt in aandelen. Afgaand op de slotkoers van vrijdag komt de overname neer op een bonus van 25 procent voor de aandeelhouders van Macromedia.
Wat een deal!
Dit is toch prachtig? Ze vullen elkaar perfect aan qua producten en waar overlap is gebruikt men het bestee uit twee werelden. Daar komen vast mooie producten uit voort.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!