Adformatie neemt Incentive over

26 april 2005, 07:50

Adformatie Groep (Kluwer) neemt per 1 juli de titel Incentive over van RAI Langfords over, zo meldt de website van Adformatie. De titel zal worden samengevoegd met Adfo Direct, de direct marketing-poot van het netwerk. De nieuwe combinatie zal de grootste DM-titel van Nederland vormen.

Incentive is van oudsher actiever op het gebied van actiemarketing, Adfo Direct is vooral sterk op het directmarketingvlak, aldus de Adformatie Groep. Zij ziet ziet in de titels daarom een goede aanvulling op elkaar. De redacties zullen worden samengevoegd.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Kasper Katje

    Jammer, ik vond Incentive altijd een interessant blad en het sprak me ook aan qua look-n-feel. Ik heb het bange vermoeden dat dat in de verdrukking gaat komen dan wel helemaal verdwijnen.


    26 april 2005 om 08:28
    Jeroen Mirck

    Incentive-hoofdredacteur Allard Frederiks verhuist per 1 juli mee naar Kluwer, dus dat zal wel meevallen, Kasper.


    23 juni 2005 om 11:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!