Adding the Interactive Ingredient 2004
Op 19 oktober 2004 (overmorgen dus) vindt het door IAB Nederland georganiseerde middagcongres Adding the Interactive Ingredient 2004 plaats. Dit congres voor actieve merken met interactieve ambities staat niet in het teken van reclame of online advertising (banners, e-mail of zoekmachines). Moderne merken moeten namelijk meer doen dan alleen schreeuwen via advertenties. Om merken te revitaliseren in deze snel veranderende maatschappij moeten moderne merken namelijk ook luisteren, faciliteren en interactie bieden, met behulp van interactieve media.
Robert Schueler, Research Director van Interview NSS geeft toelichting op het mediaconsumptie-onderzoek 2004. Stephan Fellinger, columnist en voorzitter van de Spin Awards, laat internationale innovatieve concepten zien en als keynote spreker verschijnt Amerikaanse merkenspecialist en topauteur Michael Moon (Gistics) ten tonele.
Wie zie ik dinsdag allemaal bij de borrel met hapjes?
“Wie zie ik dinsdag allemaal bij de borrel met hapjes?” Betekent dit dat je niet voor de sprekers komt? ;-))
Lijkt me bijzonder interessant, maar ik ben er helaas niet bij…
Suc6, van Checkit zijn Erik en Martin aanwezig 😉
had er graag bijgeweest maar zaken gaan voor de hapjes 😉
Goed congres met een aardig verhaal van Robert Schueler, een goed verhaal van Stephan Fellinger een geweldig verhaal van Michael Moon. Wellicht vanavond of morgen een kort verslag; moet het eerst allemaal nog geestlijk verwerken. Btw, hapjes waren ook prima 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!