Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Kerstverhaal in marketing-style

Als de geboorte van Jezus Christus in het heden zou hebben plaatsgevonden, was het grote nieuws natuurlijk heel anders tot…

Hoe zet je loyale klanten aan tot online word of mouth?

We denken vaak dat merktrouw hand in hand gaat met (positieve) word of mouth (WOM). Uit ons onderzoek, over fast…

Marketing van onzekerheid: teaser-reclame stimuleert word of mouth

Dat word of mouth (WOM) een krachtig middel is om consumenten merken leuk te laten vinden en te laten kopen,…

De 6 nieuwste wetten van word-of-mouth-marketing

Over merken en betere strategieën voor mond-tot-mond-reclame In het augustusnummer van de Journal of Marketing Research stond een heel mooi onderzoek…

Hoe wijs zijn de crowds?

Leidt online kuddegedrag tot vertekening online reviews?Door onze collectieve kennis te bundelen kunnen wij in principe elkaar en de maatschappij…

Het verschil in invloed tussen online en offline aanbevelingen

Zet online in om vooral offline word of mouth te stimuleren! Word of mouth (WOM) aanbevelingen van mensen die je…

Dutch Marketing Thesis Award: Zara Koleva & Rick Kuijf over word-of-mouth

Bepaal wie de publieksprijs van de Dutch Marketing Thesis Award 2013 wint! Wie schreef de beste marketingscriptie van Nederland dit…

Het verschil tussen word-of-mouth en word-of-mouse

Ook in WOM geldt: the medium is the message Twee onderzoekers van Wharton University, de gerennomeerde business school van de University…

De kracht van Twitter: Twitter als vorm van eWOM

Elke dag worden er in Nederland twee miljoen tweets verstuurd. Volgens Amerikaans onderzoek bevatten 19% van de tweets berichtgeving over…

De kracht van Twitter: Twitter als vorm van eWOM

Elke dag worden er in Nederland twee miljoen tweets verstuurd. Volgens Amerikaans onderzoek bevatten 19% van de tweets berichtgeving over…

ScienceSunday: WOM voor iedereen, toegankelijkheid belangrijker dan innovativiteit

Word of mouth (WOM) wordt door vele managers nagesteeft. De kracht van WOM wordt o.a. gebruikt voor verspreiding van informatie…

Zet je klant op nummer 1 en voorkom negatieve WOM

Er wordt veel geschreven over social media policies en wat medewerkers wel en niet via verschillende kanalen naar buiten mogen…