83 procent Nederlanders gaat sport kijken deze zomer, EK Voetbal meest populair.
Interview met Eric Castien, oprichter van de ‘assessment games’-aanbiederWat een mens kan bereiken in zijn of haar werk, wordt bepaald…
De voetbaldroogte is voorbij'Gelukkig, het begint weer...' Dat is het thema voor de nieuwe campagne van Fox Sports, waarin we zien…
Bij de vijfendertigste editie van de Effie Awards was Koning Toto de opvallende winnaar. Met maar liefst twee gouden Effies in de hand…
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht.…
De Oranje Leeuwinnen willen deze zomer gloriëren op het WK Voetbal. Na eerdere successen staan sponsors in de rij. Het…
Jean Paul Decossaux en Nicole Bekkers over nieuwe sponsor-strategieDe afgelopen twee jaar heeft de KNVB zijn commerciële strategie helemaal omgevormd,…
Na jaren van malaise is het Nederlands voetbal eindelijk weer een succesverhaal. Oranje en Ajax winnen van de wereldtop, maar…
Bij weinig merken zal de merkbeleving zo grillig zijn als in het betaald voetbal. Sportieve prestaties bepalen de merkbeleving en…
Al jaren zijn Ajax en PSV bepalend in het Nederlands voetbal, dé twee voetbalclubs met een grote historie in het…
Een WK Voetbal zonder het Nederlands elftal is een minder leuk WK om te kijken. Geef maar toe, ook jij…
Er komt een nieuw voetbalmerk: Vedetta. Een heel ander merk dan typisch masculiene platformen als VI, Catenaccio of Voetbal Inside.…