Uitgaven aan sportmediarechten stijgen waarschijnlijk naar 61 miljard dollar, maar zorgen ook voor dilemma's voor adverteerders.
Het PIM Trendrapport 2024, dat op 30 januari 2024 werd gepresenteerd, heeft als titel De Clash van het ‘zijn’.
De Metagids #49: Iedereen claimt zijn eigen trends. Ze hebben alles met elkaar te maken.
Van Max tot boosterprik, van persconferenties, rellen en code rood tot SongfestivalOok dit jaar kende z’n ups en downs en…
Hoe het topjaar voor e-commerce het consumentengedrag heeft veranderdTrustpilot analyseerde de wereldwijde activiteiten op zijn reviewplatform van juli 2020 tot…
Wat wordt er het komende decennium verwacht van marketeers in de wereld van wonen?Hoe zullen wij straks wonen? Wij voorspellen…
De ‘roaring twenties’ van de 21e eeuw zijn begonnen en een goed begin is het halve werk. Hoe beginnen we…
Wat staat online marketing te wachten in dit nieuwe jaar? Die vraag hing nadrukkelijk boven de markt tijdens de traditiegetrouw…
Christine Boland over merkidentiteit en brand expressionChristine Boland werkt al drie decennia als trendanalist voor bedrijven als Rituals, Jumbo, Marks…
Aftellend naar 2020 is het natuurlijk weer tijd voor de lijst der lijsten: hoe deed Marketingfacts het zélf in 2019?…
Wat vliegt de tijd, ineens staat het nieuwe jaar voor de deur. En niet zomaar een jaar, maar het jaar…
Ontdek populaire zoekwoorden en speel beter in op trendsWie gebruikmaakt van zowel Google Ads als Pinterest Advertising, zat er mogelijk…