Hoe een marketingstrategie een goede marketingstrategie kan worden, met de drie elementen en content van Good Strategy.
In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
Een boek over Marketing geschreven voor niet-Marketeers. Met een model waarmee de marketingperformance wordt gemeten als maatstaf voor de robuustheid van toekomstige omzet. Met een nieuwe definitie van Marketing.
"Bedrijven met een duurzaam concurrentievoordeel zijn financieel gezonder en presteren beter dan hun concurrenten. De significante drijvers om tot dit…
Er zijn een hoop zaken die komen kijken bij het opstellen van een SEO strategie. Zoekwoordenonderzoek, linkbuilding, technische optimalisaties, maar…
Bijna helft verhoogt budget paid search en paid social in 2022Contentmarketing is effectief, maar we gaan er niet vol op…
Met deze drie zaken op orde komen marketingbazen (weer) bovendrijvenDe positie van de CMO staat bij menig groot bedrijf onder…
En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…
En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…
En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…
Checklist: zeven vragen om te bepalen wat jouw klant écht wil“Een marketingplan. Goed verhaal. Maar kunnen we nu eerst over…
Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (5)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…