Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Purpose: De norm voor concurrentievoordeel en impact

In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?

Marketing is not a black hole – Chris Burggraeve

Een boek over Marketing geschreven voor niet-Marketeers. Met een model waarmee de marketingperformance wordt gemeten als maatstaf voor de robuustheid van toekomstige omzet. Met een nieuwe definitie van Marketing.

"Innovatiekracht en wendbaarheid drijvers achter duurzaam concurrentievoordeel"

"Bedrijven met een duurzaam concurrentievoordeel zijn financieel gezonder en presteren beter dan hun concurrenten. De significante drijvers om tot dit…

Zoekmachineoptimalisatie is geen doel op zich, je marketingstrategie is leidend

Er zijn een hoop zaken die komen kijken bij het opstellen van een SEO strategie. Zoekwoordenonderzoek, linkbuilding, technische optimalisaties, maar…

Marketingbudget 2022: In het verleden behaalde resultaten…

Bijna helft verhoogt budget paid search en paid social in 2022Contentmarketing is effectief, maar we gaan er niet vol op…

Hoe de multinational CMO slaagt

Met deze drie zaken op orde komen marketingbazen (weer) bovendrijvenDe positie van de CMO staat bij menig groot bedrijf onder…

Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien

En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…

Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien

En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…

Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien

En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…

Klaar voor dé marketingactie die jouw doelgroep bereikt, raakt en beweegt?

Checklist: zeven vragen om te bepalen wat jouw klant écht wil“Een marketingplan. Goed verhaal. Maar kunnen we nu eerst over…

Waarom je zonder strategie nergens bent. En mét soms ook niet

Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (5)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…

Marketingfacts Jaarboek doorbreekt corona-lockdown

Hij is er: het nieuwe Marketingfacts Jaarboek! Met verschroeiende deadlines middenin de intelligente lockdown die zijn naam eer aan deed:…