Voor (kleine) sportclubs is het een onvermijdelijk dilemma: kiezen tussen financiële overleving of de ethisch verantwoorde weg.
Uitgaven aan sportmediarechten stijgen waarschijnlijk naar 61 miljard dollar, maar zorgen ook voor dilemma's voor adverteerders.
Hoe kunnen merken, broadcasters en platformen het best kapitaliseren op het WK Voetbal? Een review van het Nielsen World football Report 2022.
Als er in de media iets gebeurt dat niet door de beugel kan, weet je dat vaak het eerst van…
Ondanks dat gokken vaak een nauwe band heeft met sport, zegt slechts 12% dat dat ook geschikte sponsoren zijn van…
Transparantie over reclame op sociale media platforms zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. De Stichting Reclame Code stelt dan ook in…
Aantal sponsorende gokbedrijven neemt af, construction & engineering neemt toeSport en sponsoring zijn met elkaar verbonden als de trein met het…
Onderzoek naar de rol van sponsorvermeldingpositie, formulering en merkprominentie in blogsAls je bloggers inzet om content voor je merk te…
Het gaat over veel meer dan het scoren van punten en het verslaan van tegenspelers. Sport brengt mensen, gemeenschappen en…
Het is zoveel meer dan een hobby of oppervlakkige afleiding. Sport draagt bij aan ontwikkeling van kinderen, volksgezondheid en individuele…
Metal for the millions: stichting die zorgt voor toffe muziekbelevenissen voor mensen met kanker wil opschalen“Met hartjes en likes red…
Patrique Benes (EasyToys) over Emmen, de KNVB, seksuologen en influencers: "We moeten harder knokken dan andere merken"Patrique Benes, marketing manager…