Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Meer activistische sponsoring graag

Als er in de media iets gebeurt dat niet door de beugel kan, weet je dat vaak het eerst van…

Consumenten vinden sportsponsoring-bemoeienis crypto en gokken maar niks

Ondanks dat gokken vaak een nauwe band heeft met sport, zegt slechts 12% dat dat ook geschikte sponsoren zijn van…

Sponsorvermeldingen bij online content: wat vindt de praktijk?

​Transparantie over reclame op sociale media platforms zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. De Stichting Reclame Code stelt dan ook in…

Marketing&Facts: Wie betaalt sport?

Aantal sponsorende gokbedrijven neemt af, construction & engineering neemt toeSport en sponsoring zijn met elkaar verbonden als de trein met het…

Zo formuleer je op een goede manier de sponsorvermelding

Onderzoek naar de rol van sponsorvermeldingpositie, formulering en merkprominentie in blogsAls je bloggers inzet om content voor je merk te…

Sport is belangrijk, dus ook voor jouw merk (deel 2)

Het gaat over veel meer dan het scoren van punten en het verslaan van tegenspelers. Sport brengt mensen, gemeenschappen en…

Sport is belangrijk, dus ook voor jouw merk (deel 1)

Het is zoveel meer dan een hobby of oppervlakkige afleiding. Sport draagt bij aan ontwikkeling van kinderen, volksgezondheid en individuele…

No Guts No Glory over de impact van een Jankfest

Metal for the millions: stichting die zorgt voor toffe muziekbelevenissen voor mensen met kanker wil opschalen“Met hartjes en likes red…

Marketingmanager van een ‘onfatsoenlijk’ merk

Patrique Benes (EasyToys) over Emmen, de KNVB, seksuologen en influencers: "We moeten harder knokken dan andere merken"Patrique Benes, marketing manager…

De wijze marketinglessen van NN Group

Drie tips van marketingbazen (5): Erik van LeeuwenHet seizoen van goede voornemens is nog in volle gang. Zo ook het…

Shell durft duurzame dialoog aan (maar krijgt ook tegengas)

Oliemaatschappij over social investment, sponsoring en de kritiek daaropDe klimaatcrisis zet niet alleen het politieke debat op scherp, maar ook…

Voor Nederlandse Loterij is sportsponsoring geen gokje

Interview met CMO Arno de Jong: "We activeren sport, van TeamNL tot Oranje Peloton"Nederlandse Loterij versterkt zijn marktpositie met heel…