Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Retailers: stop met excuses, start met transformeren

Een verslag van de kick-off van ShoppingTomorrowTwee jaar lang werkten meer dan 600 retailexperts aan het thema “Hoe shopt de…

Zo shopt de consument online in 2020! #wwv14

Deel 2: onderzoeksresultaten van Shopping2020Vandaag is dan de tweede en tevens laatste dag van de Webwinkel Vakdagen te Utrecht. Tijdens…

Hoe shopt de consument online in 2020? #wwv14

Deel 1: onderzoeksresultaten Shopping2020Vandaag was ik aanwezig op de eerste dag van de Webwinkel Vakdagen te Utrecht. Tijdens de achtste editie…

Onderzoek: ‘Er is nog nauwelijks sprake van omnichannel-organisaties’

Expertgroep presenteert de best practices van de omnichannel-organisatieIn Nederland bestaat momenteel nog geen echte omnichannel-organisatie. Het lukt weinig bedrijven om de…

De omnichannel-organisatie van 2020 zet de klant radicaal centraal in haar strategie

Een visie vormen over ‘de omnichannel-organisatie’ van 2020 is een lastige taak. Onmogelijk zelfs. Technologische oplossingen volgen elkaar in een…

Webwinkels in het buitenland: gaat Nederland voor VOC 2.0?

Veel potentieel voor cross border e-commerceMet de juiste ambitie kunnen Nederlandse webwinkels tegen 2020 een omzet van meer dan 5 miljard…

Shopping 2020: wat kunnen we leren van Silicon Valley?

Vorige week maandag vertrok er een delegatie van Shopping2020 naar Silicon Valley, het centrum voor hightech-innovatie waar vele grote (online)…

De omni-channel organisatie: op naar 1 klantervaring

De consument van heden ten dage is niet meer dezelfde als die van 10 jaar geleden. De huidige consument is…

Hoe shoppen we in 2020? Doe mee met het grootschalige expertonderzoek!

Hoe shopt de consument in 2020? En hoe bereiden e-commerce-partijen zich daar het best op voor? Het zijn de belangrijkste…

De 6 best practices van oriëntatiefase in het aankoopproces

Hoe staat Nederland er voor op het gebied van e-commerce in 2020? Hoe shopt een consument tegen die tijd? En…