Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

SEA & SEO & Display & Copywriting Zijn (Alweer) Dood [Met Een AI-Twist]

"Geloof het of niet, maar bovenstaande uitspraken in de kop zorgen regelmatig bewust voor (verhitte) discussies binnen Traffic Builders. Er…

Vindbaarheid optimaliseren door SEO en SEA te combineren

De inzet van zoekmachinemarketing: de case van het Safari Meeting CentreDe vindbaarheid van het congrescentrum Safari Meeting Centre liet wel…

Micro-momenten en hoe je ze optimaal benut

We kennen allemaal het beeld wel: een groep mensen in de trein, op een bankje in het park, in een…

De kansen van Bing Ads: zo zet je Microsoft Advertising in

Voor veel bedrijven lijkt adverteren op Bing (nu Microsoft Advertising) nog een beetje op een schot in het donker. We kennen…

Google Ads zoekwoordplanner: dit zijn de nieuwe functionaliteiten

Google Ads introduceerde onlangs de nieuwe verbeterde zoekwoordplanner. Er werden nieuwe toepassingen geïntroduceerd, maar ook een aantal functies geherintroduceerd. Bij…

Apple Search Ads in Nederland: de eerste bevindingen

Het is eindelijk zover: Apple Search Ads is ook in Nederland uitgerold. We konden hier al jaren adverteren in de Play…

Exacte zoekwoorden: hoe exact zijn ze nog?

Als we het hebben over 'exact match', hebben we het niet over Tinder, maar over Google Ads. Op dit exacte zoeken…

Wees voorbereid op de komst van Apple Search Ads

Hoe zorg je dat jouw iOS-app op één staat als hij wordt gezocht? Dit kan binnenkort eenvoudig met Apple Search…

Laag zoekvolume? Haal meer uit je AdWords-campagnes

Voldoende zoekvolume is het uitgangspunt van succesvolle AdWords-campagnes. Dit geldt vooral voor nieuwe bedrijven met innovatieve producten of ondernemingen die…

Zo creëer je advertenties op maat met de nieuwe IF-functies in AdWords

Met de komst van de expanded text ads (ETA’s) en het stopzetten van het standaard formaat tekstadvertentie is het ons adverteerders moeilijker…

Boer zoekt Jou: een creatieve inzet van paid search [case]

Ook bedrijven zonder winstoogmerk kunnen enorm profiteren van online advertising. Paid search kan worden ingezet om meer donateurs te werven,…

Uitgaven aan mobiele zoekadvertenties bijna verdubbeld in 2016

Onderzoek: dit is de staat van search in NederlandAdverteerders uit de reis-, retail- en financiële sector hebben in 2016 samen…