In een ware veldslag van soms tegengestelde belangen en hoog oplopende maatschappelijke discussie is het bijzonder als producten en merken langzaam een vaste positie veroveren in de mainstream van ons boodschappenmandje.
Een vooruitblik op Retail Media Day 2024 met Rupert Parker Brady, retaildeskundige en strateeg die RMD24 programmeerde en er dagvoorzitter zal zijn.
'Negeer de media. De prijzen moeten omhoog, maar doe het op de juiste manier.'Veel marketeers zullen vanwege de inflatie de…
'Meer dan tweederde online shoppers nokt ermee bij lastig account- en wachtwoordenproces'Enige terughoudendheid is altijd geboden als er onderzoek is uitgevoerd…
Voor marketingprofessionals lijkt dit lijkt het perfecte moment om de demonen onder ogen te zienVeel consumenten heroverwegen wat 'waarde' voor hen…
Of je nou een webshop of een fysieke winkel hebt: een naadloze shopervaring zal cruciaal zijn voor je succes dit…
'Het principe van betalen voor korting is verre van geaccepteerd'Gaat de introductie van het Albert Heijn Premium spaarprogramma de grootgrutter…
Vijf tips om je goed voor te bereiden op het komend feestseizoen De eindejaarsinkopen rond de komende feestdagen verlopen dit…
Energiezuinige LED-lampen, waterbesparende douchekoppen en elektrische auto’s: het aanbod duurzame alternatieven groeit snel. Onderzoek wijst uit dat veel consumenten onbewust…
Met deze ontwikkelingen in het achterhoofd, kunnen retailmerken succesvol blijven – zowel digitaal als in de fysieke winkel.De afgelopen anderhalf…
88 procent van de marketeers denkt dat feestdagen 2021 hun bedrijf zal maken of brekenBlack Friday verliest in rap tempo…
Beste tip om minder voor de verleidingen van winkeliers te vallen? Ga niet winkelen. Het is de enige manier waarop…