Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Praktische handleiding voor messenger-marketing

Mobiel creëert dagelijks 30 miljard momenten voor adverteerders. Dit is dan ook het strijdtoneel waar bedrijven hun klanten zullen aantrekken,…

Drie marketingstrategieën voor Facebook Messenger om direct mee aan de slag te gaan

Een van de marketingkanalen met veel potentie voor elke Facebook- of CRM-marketeer is Messenger. Waarom? Behalve de meer dan twee…

Helft Nederlanders doet aankopen op mobiel [onderzoek]

De helft van de Nederlanders doet aankopen op mobiel. Vooral onder consumenten jonger dan 35 jaar ligt het aandeel mobiele…

Mobile commerce: ondersteun elke fase van de klantreis

Wat kan je leren van het Mobile Commerce ReportAnno 2016 zijn mobiel en e-commerce onafscheidelijk. In elke fase van de…

Alles in één: de e-commercerevolutie die WeChat heet

De mobiele alleskunner die retail in China op zijn kop heeft gezetWeChat is al tijden the talk of the town in e-commerceland.…

De mobiele customer decision journey

Why mobile matters in marketingIn de afgelopen tien jaar heeft e-commerce de manier waarop wij winkelen totaal veranderd. Nog iedere…

De onstuitbare (verdere) opmars van mobiel – de cijfers

E-mailmarketing sterk op alle frontenWe kunnen als consument, en al helemaal als marketeer, niet meer zonder. De impact die mobiel op ons…

WeChat: meer dan alleen een mobile messenger

Chinees mobile platform ongekend succesMet inmiddels 396 miljoen maandelijks actieve gebruikers en een groei van 11,5 procent in Q2 is WeChat…

Mobile on-boarding: een wereld vol kansen

Responsive, adaptive, mobile first, native apps; de termen vliegen je om de oren als je een bank vraagt naar de…

10 usabilty-tips voor je m-commerce website

Voorkom usability-drempels op je mobiele e-commerce websiteIedereen heeft het over mobile commerce. Het heeft zelfs een eigen maand gekregen: Appril.…

Omzet uit mobiel winkelen verdubbeld naar 1,3 miljard euro

Mobiel goed voor 12 procent van de online consumentenbestedingenDe online consumentenbestedingen via smartphone en tablet zijn in 2013 gestegen naar…

KLM bereikt stijging van smartphone-boekingen met 34 procent

Een case study in mobile marketingVliegtickets boeken via een smartphone, bij KLM is het heel eenvoudig. Toch bleef de conversie…