Ford onthulde begin 2018 het grootste billboard ter wereld (5265 m2) in Madrid. De uitgelezen manier om de boodschap van Ford 'Life…
Een smartphonegebruiker krijgt bij het openen van een nieuwe app vaak een hele rits aan verzoeken. Wil je je locatie…
Sinds kort maakt Google het mogelijk om lokale relevantie toe te voegen aan je advertenties op het Google Display Netwerk en in…
De mogelijkheden van het gebruik van locatiedata nemen toe door technologische ontwikkelingen, toename van infrastructuren en nieuwe databronnen. Als je als…
Verschillende onderzoeken laten ons geloven dat location based advertising effectiever is dan traditionele reclame. Een veel voorkomende denkfout met betrekking…
Een van de belangrijkste technologische ontwikkelingen in de 21e eeuw is zonder meer het mobiele kanaal. Smartphones hebben de manier…
Mobile engagement voor marketeersNa eerder te hebben gesproken over de inzet van Guest WiFi en WiFi-marketing gaan we het deze…
Inspiratie voor het optimaliseren van een AdWords-campagneZoekmachinemarketing is één van de online kanalen voor de meeste organisaties. Zowel b2b als…
Bepaal zelf waar, wanneer en op basis van welke events en profielen een (gelokaliseerde) boodschap bij je klant uitkomtVorig jaar…
Sinds de aankondiging van Apples iBeacon in de tweede helft van 2013 hebben met name de 'early adopters' kennisgemaakt met deze…
Je staat voor een schap in de supermarkt en krijgt op je smartphone een advertentie met een op maat gesneden…
NFC-chips en iBeacons zijn een grote belofte voor marketing-Nederland. Sommige journalisten spreken zelfs over “een nieuwe wereld”. Tot nu toe…