LinkedIn marketing mythes ontkracht

Hebben links nou invloed op je bereik op LinkedIn? En maakt het uit wanneer je een bericht publiceert? Corinne Keijzer geeft er visie op verschillende mythes en trends.

10 mei 2023, 07:00 2740 x gelezen

Corinne Keijzer geeft advies, trainingen, workshops en sprekerssessies op het gebied van LinkedIn. Ze heeft zich gespecialiseerd in LinkedIn-marketing, contentcreatie, employee advocacy, personal branding, social selling, adverteren en communiceren met je bedrijfspagina of persoonlijke profiel. Ze is sinds 2017 officieel erkend als ambassadeur door LinkedIn Benelux en is docente voor Beeckestijn en NIMA. Kortom… iemand waarmee we in deze podcast lekker de diepte in kunnen op het gebied van LinkedIn-marketing.

In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Corinne Keijzer over LinkedIn marketing:

We bespreken onder anderen…

  • Wat is het effect van links op bereik
  • Dalende trend in organisch bereik
  • Hoe zorg je voor een goed bereik
  • LinkedIn wordt een soort Facebook
  • Kun je LinkedIn nog gebruiken om mensen naar je website te krijgen?
  • Beste moment om te plaatsen
  • Wel of niet dagelijks posten?
  • Wanneer is je verhaal goed genoeg om te plaatsen?
  • Content vormen die goed werken
  • Posten vs. reageren
  • Personal branding met LinkedIn
  • Publiceren vanuit bedrijf vs. persoon
  • Hoe stimuleer je SME’s om actief te worden
  • Effect van AI op LinkedIn marketing
  • LinkedIn trends en veranderingen
  • Hoe neem je laagdrempelig goede LinkedIn video’s op?
  • Hoe maak je tijd om LinkedIn content te creëren
  • Hoeveel controle moet een bedrijf hebben op posts van medewerkers?
  • Nep profielen en het accepteren van onbekenden
  • LinkedIn nieuwsbrieven
  • LinkedIn best practices

Luisteren en kijken kan ook via Inbound4Cast. En vergeet niet om je te abonneren via Spotify.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!