In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
Sommige organisaties denken ten onrechte denken dat een business case het gouden ticket is om leiderschap te betrekken bij CX transformatie.
Leiders erkennen dat het ontwikkelen van een cultuur die medewerkers inspireert en betrokken maakt van groot belang isWaar liggen CEO’s…
Luister en durf autonomie in je team te brengenVanuit mijn liefde voor (personal) branding vroeg ik mijn netwerk: “Wat is…
Communiceer en toon compassie. Werknemers verdienen een leider, geen begrafenisondernemer. In deze periode denk ik vaak: ‘wat zou mijn vader hiervan…
Ton Rodenburg: "Je bedrijfscultuur is het enige echte verschil met je concurrentie"Met verhalen geven we onze wereld vorm, vaak zonder…
Eindelijk eens een managementboek dat ook leuk is om te lezen. Ronald van der Molen heeft in 'De kracht van…
Met twee hittegolven op rij, gaat onze interesse wellicht meer uit naar vakantie dan naar merken. Jammer, want juist in…
Elske Doets, directeur en eigenaar van Jan Doets America Tours, werd Zakenvrouw van het jaar 2017. Ze schreef dat jaar…
Bas van der Veldt leidt Afas Software door 'zo min mogelijk leiding te geven'. Hij onderschrijft het credo van zijn vader: ondernemen…
Dit voorjaar stapt Jordy Kool op als CEO van IT-dienstverlener Infotheek. Aanleiding is zijn eigen gezondheid, maar ook het idee dat…
Drie leiderschapsprincipes uit een gesprek met Bas van der Veldt, ceo van AFAS.Hoe creëer je een omgeving waarin klantgericht werken…