Veel marketeers die met Google Analytics werken, missen belangrijke verkoopdata. Dit zijn de zes meest gehoorde oorzaken van missende verkoopdata - en zes tips om dit te voorkomen.
Verandering is nooit leuk! Zeker niet als je al jaren met de Universal Analytics omgeving van Google werkt ken je…
De Europese Commissie en de Verenigde Staten hebben vorige week een principeakkoord bereikt over de verwerking van persoonsgegevens van EU-ingezetenen in de…
Hopelijk helpt dit om onze ‘marketing-auto’s’ weer op 120 kilometer per uur te krijgenDe Autoriteit Persoonsgegevens deed een ingrijpende uitspraak. Het…
Nog altijd geen betrouwbaar raamwerk voor het vragen en vastleggen van toestemmingGoogle Analytics is sinds jaar en dag de meest…
Wat zijn de gevolgen voor het gebruik van Google Analytics in Nederland?Volgens een uitspraak van de Oostenrijkse privacytoezichthouder DSB van…
Google heeft wereldwijd free product listing in het leven geroepen om adverteerders tegemoet te komen. Gratis aandacht voor je producten. Wat betekent dit…
GTM is één van de vele onmisbare tools voor de marketeers van nu. Het plaatsen van Google Analytics-codes, Google Ads-conversiepixels,…
Je hebt de melding in jouw Google Analytics view misschien al zien staan, maar je kunt nu upgraden naar Google…
Wat heb jij als marketeer aan de nieuwste versie van Google Analytics?Google Analytics App + Web werd vorige jaar in…
De interface, nieuwe metrics en veel meer Google zet vol in op de ontwikkeling van de nieuwe App + Web…
Vorig jaar kondigde Google een nieuwe versie van Google Analytics (GA) aan: App + Web. Anders dan de naam doet…