Een bezoek aan IKEA is geen gewoon winkelbezoek. Het is een uitstapje. Een ervaring. Sommigen noemen het zelfs het ‘Disney World van de meubelzaken’. En net als bij een pretpark, is er in elk detail nagedacht over hoe jij je dag bij IKEA beleeft. Van het moment dat je de auto parkeert tot aan de goedkope hotdog bij de uitgang.
Volg Obama, Coolblue en de Snollebollekes om het vertrouwen te vergroten en zo je conversie te verhogen.
Ons brein heeft het vaak moeilijk met het "processen" van getallen en statistieken. Het vraagt soms om teveel denkwerk.
Robert Cialdini stond samen met de beste beïnvloedingsexperts van Nederland op het podium van het AFAS Theater. Hier deelden ze hun meest recente inzichten.
Waarom doen we wél of juist niet wat onze sociale normen voorschrijven en waarom is dat zo?De sociale normen van…
Hoe voorkom je dat fietsen overal over straat rondslingeren? De gemeente Katwijk laat zien hoe een paar slimme lijnen op de grond…
Hoe de inhoud van een goede boodschap door haar vorm om zeep geholpen wordtTe vaak zien we dat vorm belangrijker…
Marketeer: houd rekening met de preventie- en promotiefocusSchrikken consumenten van het bedrag van een jaarabonnement? En verschilt dat per type…
Hoe overtuigend zijn ‘ons geliefde appartement’, ‘onze favoriete sloep’ en ‘de auto waarin we zelf leerden rijden’ als je die…
Beste tip om minder voor de verleidingen van winkeliers te vallen? Ga niet winkelen. Het is de enige manier waarop…
Stel, je hebt een creditcardschuld van 978,23 euro waarover je 9 procent rente betaalt. En er staat een bedrag open…
Als je zelf creëert, ben je bereid meer te betalenBij ons in het winkelcentrum zit een Lidl-supermarkt met een broodafdeling.…