Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe TikTok de social media wereld op zijn kop zet

De ontwikkeling van TikTok: Van social media- naar discovery en entertainmentplatform.

Waarom het hoog tijd is om je interfaces te TikTok-iseren

De afgelopen jaren heb ik al vaak gesproken en geschreven over het belang van digitale interfaces in CX.

Hoe de Interest Graph de wereld verovert

De Metagids #29 – De toekomst van aanbevelingen ligt volgens Zuck vooral in AI, binnenkort krijg je toegang tot het hele universum van beschikbare inhoud.

Over contentmarketing en je huis bouwen op gehuurde grond

Als huiseigenaar win je altijdIk zei dus tegen de uitgever van dit platform: "Ja, het is mooi, die Week op…

'Ongeveer 30 procent facebook targeting onnauwkeurig'

Zelfs scrollen op een pagina leidt tot toewijzen interesse door FacebookUniversiteiten die uitpakken met experimenteel onderzoek om voor marketeers relevante mediakanalen…

Kan Web3 de macht van Google en Facebook breken?

Een decentraal internet kan de online machtsbalans mogelijk helpen herstellenTalloze partijen werken aan (onderdelen van) een nieuwe ‘versie’ van het…

Beroemdheden en hun NFTs

De Metagids #8: Kanye West schat promotie NFTs op waardeTwee weken geleden vond een uiterst bevreemdend gespek plaats tussen realityster…

Social media in Nederland 2022: WhatsApp minder intensief gebruikt, opmars TikTok zet door

Voor het eerst inzicht in het gebruik van Telegram, Discord, Clubhouse, Reddit en TwitchMinder Nederlanders maken dagelijks gebruik van Facebook…

De Metagids #6 – Realitycheck

Dankzij digitale technologie comprimeert de tijd, zei ik in Metagids nummer 5. We worden hierdoor gekatapulteerd in de toekomst. Wat voor…

Social update – December 2021

'Take a break' functie op Instagram onderbreekt langdurig gebruikBlijf up-to-date over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van social media.…

Wat je wil weten over de metaverse van Facebook

Hoe VR en AR een steeds grotere rol gaan spelen in de evolutie van het internet en digitale mediaMark Zuckerberg…

Neem je de rode pil of de blauwe?

The Matrix maakt zijn naam waar. Byron Sharp over stoppen met adverteren. Creators als onderdeel van het merk. Weer een…