Het aantrekken en verbinden van medewerkers vanuit een merk centraal zetten is essentieel.
De HR-opleiding en het bijbehorende HR-DNA brengen je niet ver in het huidige recruitmentlandschap. Hoe kan HR mee-evolueren?
B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Brand Experience Center biedt uitkomst.
NIMA Community Internal Branding; HR en Marketing at a Great Place To Work. Dit zijn de gezamenlijke uitdagingen in employer branding en zo pak je die aan.
Steeds meer HR-managers zijn bezig met merkcultuur, terwijl marketeers dit nog vaak vergeten.
Een sterk werkgeversmerk creëren, hoe doe je dat?
‘Weer een blog over employer branding?’ Zeker. En een broodnodige ook.
De beperkingen op locatietargeting zijn er vooral om misbruik te voorkomen. Maar dat we niet op interesses, opleiding of werkgebied kunnen targeten, is wel erg beperkend.
Kom op marketeer, waar wacht je op? HR staat te springen om jouw kennis!
Als alle vacaturepagina's van concurrenten er beter uitzien in de tijd dat werving van nieuwe mensen alleen maar belangrijker wordt, is het tijd om zelf ook aan de slag te gaan met je werkgeversmerk.
In een arbeidsmarkt waar twee bedrijven vechten om een been, loopt de partij met het sterkste employer brand ermee heen. Yes Patagonia, we’re looking at you.
Ja, ook voer voor voor marketeers in deze tijd van war on talent: DNA \ LTB ondervroeg 300 IT’ers over wat de redenen zijn om wel of juist niet te reageren op een vacature.