Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De puzzel van employer branding

In een arbeidsmarkt waar twee bedrijven vechten om een been, loopt de partij met het sterkste employer brand ermee heen. Yes Patagonia, we’re looking at you.

Sterk employer brand juist voor IT’ers doorslaggevend

Ja, ook voer voor voor marketeers in deze tijd van war on talent: DNA \ LTB ondervroeg 300 IT’ers over wat de redenen zijn om wel of juist niet te reageren op een vacature.

Pre-coronafoto’s: weg ermee!

Wat doen we ‘na de pandemie’ met beeldmateriaal voor bedrijven?Foto’s bij bedrijven kunnen er voor en na corona behoorlijk anders…

Alleen met een goede employer brand-positionering red je het

Arbeidsmarktcommunicatie: een strategische benaderingEr zijn meer vacatures dan werklozen. Dat is in 50 jaar nog niet voorgekomen. De arbeidsmarkt staat…

Dit is wat je toekomstige medewerkers het liefst willen

Alleen als organisaties flexibele werkmodellen omarmen en medewerkers zelf kunnen bepalen waar en wanneer ze werken, dan kunnen ze in…

Zo versterk je jouw employer branding

De voordelen van een 'werken bij' website en 11 tipsEmployer branding is een krachtige tool om geschikte en betrokken werknemers…

Nudging op kantoor: zo hou je je medewerkers gemotiveerd

Je kunt zonder geld uit te geven aan nieuwe werkplekken, hardware of decoratie een omgeving creëren die je medewerkers stimuleert…

Met employer branding toon je de ziel van je bedrijf

Ton Rodenburg: "Je bedrijfscultuur is het enige echte verschil met je concurrentie"Met verhalen geven we onze wereld vorm, vaak zonder…

Je mensen zijn je marketing

Het draait om menselijke waarheden en platformspecifiek postenTijdens Social Marketing Day van Snip Snap werd weer duidelijk: je mensen zijn…

Purpose en employer branding: magneet voor talent of mythe?

Purpose: wonderformule of kwakzalverij? (2/4)Purpose is hot, hip en happening. Het zou niet alleen hét recept zijn voor ongekende merkloyaliteit…

Het complexe merkenlandschap van Coöperatie VGZ

Future-proof your brand: interview met directeur Corporate Affairs Evelyn BorgsteijnCoöperatie VGZ stelt zich tot doel te werken aan een gezonder…

Future-proof your brand: Martin Pietersen (Atos) over merken en merkwaarde

Met meer dan 110.000 werknemers in 73 landen en een jaarlijkse omzet van ruim 11 miljard euro is Atos wereldleider op het…