Miele zou onder zijn steen vandaan kunnen komen en pro-actief iets kunnen doen met het signaal van de Europese Commissie. Dan ben je opeens zeer geliefd – in plaats van dat irritante merk dat reparaties onmogelijk maakt.
Het stimuleren van duurzaam gedrag is belangrijk, maar hoe doe je dat? En wat moet je vooral niet doen? Ontdek…
...en hoe daarmee om te gaanCommuniceren over duurzaamheid van je merk ligt gevoelig. Ruim de helft van de consumenten heeft…
Het recent verschenen derde gedeelte van het zesde IPCC-klimaatrapport heeft weer eens de urgentie van klimaatactie duidelijk gemaakt. Een belangrijke boodschap is…
Hoe doe je dat? Hoe kun je het gedrag van de consumenten veranderen richting meer duurzame keuzes?Hoe verander je vast…
In de perceptie van de consument zijn ook bol.com, IKEA en Google duurzame bedrijvenNadat Tony’s Chocolonely de afgelopen 4 jaar…
"Bedrijven met een duurzaam concurrentievoordeel zijn financieel gezonder en presteren beter dan hun concurrenten. De significante drijvers om tot dit…
'Zeven groene vinkjes geven weer wat je als bedrijf op orde moet hebben'Wat vroeger genoeg was, is dat vandaag niet…
Vleesvervangers zijn booming en niet meer weg te denken uit de supermarkten. In opdracht van ISMI (International Shopper Marketing Instituut)…
NIMA en Nyenrode starten samenwerking en nieuw strategisch marketingprogrammaOp 20 december hebben NIMA en Nyenrode Business Universiteit digitaal het startsein…
'Het valt niet mee om geautomatiseerd gedrag te veranderen'Hoe lekker is het om wél te worden bijgepraat over recente wetenschappelijke…
Hoe we de kloof tussen generaties kunnen overbruggenDe kloof tussen jongeren en babyboomers is een veelbesproken onderwerp, maar hoe anders…