Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Cialdini’s nieuwe boek Pre-Suasion: timing, priming en aandacht

Afgelopen week heb ik de eer gehad om het nieuwe boek van Robert Cialdini, Pre-suasion, te reviewen. Het boek komt…

Cialdini: hoe kleine interventies grote impact kunnen hebben

De psychologie van de 'small BIG'Brainstormen in een ruimte met een hoog plafond. Het gebruik van iemands voornaam in plaats…

Cialdini: hoe kleine interventies grote impact kunnen hebben

De psychologie van de 'small BIG'Brainstormen in een ruimte met een hoog plafond. Het gebruik van iemands voornaam in plaats…

Waarom we technologie over- en de kracht van woorden onderschatten

Veel experts gaan ervan uit dat Amazon's social recommender system hun killer app is. Maar wat precies maakt deze aanbevelingstechnologie een killer? Wat - feitelijk - is het…

Leuke mensen krijgen meer gedaan

Waarom we graag normaal zijn en een lage stem je meer invloed geeftVaak hebben we een compliment in gedachten, maar…

“Als een expert het zegt, moet het wel waar zijn”

Ken je dat gevoel? Als je iets niet (meer) kunt krijgen, dan wil je het juist extra graag. “It’s the…

Video: interview met Robert Cialdini over online verkoop en marketing

De auteur van 'Invloed' geeft tips voor het overtuigen van klanten op internetProfessor Robert Cialdini werd wereldberoemd met zijn bestseller Invloed. Maar:…

Cialdini: wat is de optimale timing van beïnvloedingsstrategieën?

Robert Cialdini geeft een sneak preview van zijn nieuwe boek 'Moments of Power'Gisteren vond het jaarlijkse congres "De Psychologie van het…

[Advertorial] 20 kortingscodes voor een seminar met meesterbeïnvloeder Robert Cialdini

Robert Cialdini verwierf wereldfaam met zijn boek 'Invloed': het ging meer dan 2 miljoen keer over de toonbank. Op 26…

De psychologie van het overtuigen: design = beïnvloeding

Welke designelementen versterken de zes beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini?Inmiddels is duidelijk hoe de beïnvloedingsprincipes van Cialdini je website kunnen versterken;…

De psychologie van het overtuigen: wederkerigheid

Doe iets voor een ander en de ontvanger voelt zich verplicht iets terug te doen. Het gaat om geven en…

De psychologie van het overtuigen: sympathie

Hoe sympathiek is jouw merk? Praten mensen graag over je? Bezoekers zeggen het liefst 'ja' tegen personen en bedrijven die…