Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Recessie? Angst is een slechte raadgever

Marketing inzet in tijden van recessie. Is het wel of niet verstandig om tijdens een recessie marketing investeringen te beperken?

Corona maakt veel startups kapot, maar biedt ook kansen

Fast Moving Targets sluit het seizoen vol video-interviews af met zes startup-ondernemers over hun bedrijf in coronatijd. Met sommigen gaat…

Hoe salaris inleveren een steengoed idee wordt

Ons bureau veranderde in een coöperatie. Je hebt nu de tijd voor een gesprek. Corona-maatregelen worden versoepeld. Zomerse euforie wordt…

Waarom je volgens gedragswetenschap juist nú moet communiceren

Je advertentiebudget is nu meer waardHet coronavirus heeft een flinke impact op de economie. Er heerst veel angst, wat van…

Gaan startups de coronacrisis met staatssteun overleven?

Deze week is het loket geopend waar startups een lening kunnen aanvragen om de coronacrisis te overleven. Het fonds omvat…

Vier marketingtips om te overleven als kapper in de coronacrisis

De afgelopen weken zijn onduidelijk geweest voor iedereen die naar de kapper wil gaan, maar ook voor kapperszaken zelf. De impact…

Kabinet-Rutte worstelt met crisiscommunicatie over coronavirus (en komt boven)

“Alleen samen.” Zo luidt het motto van de marketingcampagne waarmee het kabinet-Rutte heel Nederland probeert te betrekken bij de bestrijding…

Corona en de impact op marketing: nu en straks

Een longread over de gevolgen nu en hoe we na de crisis verder kunnenDat het coronavirus een enorme impact op…

Corona in marketingland: samen op zoek naar zekerheid

Net als bij ons zal ook bij jou het virus zijn binnengeslopen. Wat in eerste instantie begon als iets vreselijks…

Hoe de evenementenbranche de coronacrisis het hoofd kan bieden

De coronacrisis zal de evenementenbranche honderden miljoenen euro’s schade berokkenen. Hoe kunnen de organisatoren van events en live communicatie overleven?

Vijf tips om je als marketeer door crisistijd heen te slaan

Zo bewijs je je waarde als de CFO op je budget aastLigt met het coronavirus om de hoek een recessie…

Crisis-respons: zo doe je dat

Ieder merk komt vroeg of laat een keer in een crisis terecht. En dan is het direct kunnen acteren in…