Marketing inzet in tijden van recessie. Is het wel of niet verstandig om tijdens een recessie marketing investeringen te beperken?
Fast Moving Targets sluit het seizoen vol video-interviews af met zes startup-ondernemers over hun bedrijf in coronatijd. Met sommigen gaat…
Ons bureau veranderde in een coöperatie. Je hebt nu de tijd voor een gesprek. Corona-maatregelen worden versoepeld. Zomerse euforie wordt…
Je advertentiebudget is nu meer waardHet coronavirus heeft een flinke impact op de economie. Er heerst veel angst, wat van…
Deze week is het loket geopend waar startups een lening kunnen aanvragen om de coronacrisis te overleven. Het fonds omvat…
De afgelopen weken zijn onduidelijk geweest voor iedereen die naar de kapper wil gaan, maar ook voor kapperszaken zelf. De impact…
“Alleen samen.” Zo luidt het motto van de marketingcampagne waarmee het kabinet-Rutte heel Nederland probeert te betrekken bij de bestrijding…
Een longread over de gevolgen nu en hoe we na de crisis verder kunnenDat het coronavirus een enorme impact op…
Net als bij ons zal ook bij jou het virus zijn binnengeslopen. Wat in eerste instantie begon als iets vreselijks…
De coronacrisis zal de evenementenbranche honderden miljoenen euro’s schade berokkenen. Hoe kunnen de organisatoren van events en live communicatie overleven?
Zo bewijs je je waarde als de CFO op je budget aastLigt met het coronavirus om de hoek een recessie…
Ieder merk komt vroeg of laat een keer in een crisis terecht. En dan is het direct kunnen acteren in…