Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zo frictieloos mogelijk door de klantreis

Pak knelpunten aan die klanten doen besluiten jou links te laten liggenIn de tijd voor Tikkie maakten mensen al geld naar…

Secrid ziet winkels als billboards

7Ditches in gesprek met ondernemer René van GeerVan een bezoek aan de voedselbank tot wereldwijde miljoenenenverkoop. Hoe? René van Geer,…

PSD2 ingevoerd: matchen de tekentafel en de praktijk?

Consument bepaalt succes van nieuwe betaalinitiatievenAls laatste land binnen de Europese Unie voert nu ook Nederland de nieuwe betaalrichtlijn PSD2 in.…

Hoe verzacht je de pijn van betalen?

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Een uitdrukking die we allemaal kennen. Er is een verhouding tussen inspanning en hoe…

Het online platform dat FC Groningen sponsort

Voetbalclub FC Groningen speelt sinds september 2017 in shirtjes met daarop de merknaam Payt. Het Groningse bedrijf legt hier 1,2…

Katalysis verkoopt journalistieke content via blockchain

Fast Moving Targets in gesprek met Eveline KlumpersDe mediawereld worstelt met verdienmodellen, zeker ook de freelancers in die sector. Journalisten…

Nooit meer betaal-heisa

Chiel Liezenberg (OK): "We zijn een slimme portemonnee"Iedereen kent de boodschappen-heisa: je hebt een kortingskaart, een kaart voor spaarpunten, er zijn…

Over de grens: betaalstrategieën voor België en Duitsland

Wil je als online ondernemer je omzet een snelle boost geven? Dan is cross-border commerce een snelle en effectieve manier. Nederlandse ondernemers…

Ruud Stelder: “Lightspeed koppelt online en offline winkel”

Vertrekkende oprichter SEOshop aan tafel bij Fast Moving TargetsRuud Stelder verlaat Lightspeed, het Canadese bedrijf waaraan hij zijn SEOshop eind 2015 verkocht. Vlak voordat dit…

Jan-Willem Roest (PayPal): “Mobiel betalen heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen”

Betaal jij liever met cash, plastic of je mobiele telefoon? Er zijn steeds meer manieren waarop het betalingsverkeer, online én…

Pinnen of contant betalen en de relatie met merkloyaliteit

Steeds vaker betalen we met de pinpas. En niet zonder reden: het is snel, gemakkelijk en aankopen die je doet met…

Download nu de Marketingfacts Special over de toekomst van betalen

Veel marketeers zijn conversiegedreven. Zij be­studeren hoe mensen de contacten met hun merk ervaren, welke touchpoints er zijn en waar…