Tja, wat doe je als je 135e verjaardag als merk precies valt op de vrijdag in het Hemelvaartsweekend van 2022? Als je Albert Heijn bent dan stuur je alsnog een persbericht.
In de perceptie van de consument zijn ook bol.com, IKEA en Google duurzame bedrijvenNadat Tony’s Chocolonely de afgelopen 4 jaar…
'Het principe van betalen voor korting is verre van geaccepteerd'Gaat de introductie van het Albert Heijn Premium spaarprogramma de grootgrutter…
Het kan je bijna niet zijn ontgaan: Albert Heijn heeft een nieuwe campagne, waarin de nieuwe supermarktmanager (zeg maar: de…
Goed creatief werk kan je kippenvel geven of je laten lachen.Validators heeft recentelijk samen met de MarketingTribune onderzoek gedaan naar…
De online-boodschappentaart wordt steeds groter, maar de serieuze competitie neemt ook toe. Is Albert Heijn nog steeds de boodschappenkoning of…
De vermenselijking van merken in dit nieuwe decenniumIn het afgelopen decennium was de voornaamste rol van merken: inspireren. Inspireren voor…
Wat van ver komt, is lastig. Althans, in deze tijden. Gelukkig komt er ook heel veel lekkers uit Nederland of…
Het kan je bijna niet zijn ontgaan: Albert Heijn heeft een nieuwe campagne, waarin de nieuwe supermarktmanager (zeg maar: de…
Meer gemak en nieuwe winkelconcepten dankzij AI en AHDe autonome winkel komt weer een stukje dichterbij met de testwinkel van…
De digital foodmarkt is enorm in beweging. Kritische consumenten, intense prijsconcurrentie, nieuwe digitale spelers en de onstuimige groei in online food zorgen…
Albert Heijn gaat "op zoek naar een onderscheidend campagne-construct" en schrijft daarvoor een pitch uit. Gaat het dan zo slecht…