Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Digital Out of Home naar 21 miljoen euro in eerste kwartaal 2022

De bestedingen aan Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 ruimschoots verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode…

'Ongeveer 30 procent facebook targeting onnauwkeurig'

Zelfs scrollen op een pagina leidt tot toewijzen interesse door FacebookUniversiteiten die uitpakken met experimenteel onderzoek om voor marketeers relevante mediakanalen…

Hoe TikTok TV-reclame een stuk effectiever maakt

TikTok spreekt rechter hersenhelft aan: De video's gaan niet voor niets viraalBen zelf nooit zo gecharmeerd van TikTok, maar voorlopig…

Eerst campagne op TV, daarna online platform is meest effectief

Nieuw onderzoek Ad Alliance toont optimale combinatie en volgorde van lineaire TV en online platformenVandaag gepubliceerd onderzoek van Ad Alliance…

TV-reclamebestedingen in 2021 naar recordhoogte: 903 miljoen euro

2021 is voor de TV-reclamemarkt een bijzonder jaar geworden. De bestedingen van adverteerders op TV zijn nog nooit zo hoog…

Into The Woods episode 4: Duurzaam en bewust adverteren

Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…

OOH-markt herstelt in 2021, nog niet op niveau 2019

Aandeel van digitaal staat inmiddels op 45%De bestedingen aan (digital) Out Of Home reclame zijn in 2021 met 32% gegroeid…

Aan de slag met adverteren op Tiktok: Zo doe je dat

Voor de eerste keer opende TikTok eind vorig jaar zijn deuren voor een wereldwijd zakelijk live event: TikTok World. Diverse…

Adfact: Bruto mediabestedingen 2021 naar 4,7 miljard

Bestedingen in 2021 met 10 procent gestegenNederlandse adverteerders gaven, ondanks weer een coronajaar, meer uit aan reclame in 2021 ten…

5 tips voor effectieve Digital Out of Home creatie deze feestdagen

Too much branding does not kill an adDankzij programmatic digital out-of-of-home advertising hebben marketeers nu meer instrumenten in de strijd om…

Platform partnership: Het moet meer zijn dan alleen het algoritme voeden met data

In dit drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het post-third party cookie-tijdperk, die interessant zijn voor marketeers die worstelen…

ReclameReview: Verbeter de wereld met Marktplaats

‘Veel speelgoed is nog lang niet uitgespeeld’. Dat motto staat centraal in de nieuwe feestdagencampagne van Marktplaats die vandaag van…