Een Cannes Lions op je bureau: het is de kroon op het werk van menig creative director, copywriter of vormgever
De bestedingen aan TV-reclame dalen met 4,3% naar € 441 miljoen. De TV-schermtijd daalt ook.
Het "nieuws" waarvan je wist dat het zou komen is daar, en dit lijkt pas het begin van de ellende....
Is reclame verworden tot een instrument om burgers en consumenten te manipuleren en behoeftes te creëren? Lees dit boek en bepaal hoe je hier zelf in staat.
Pinterest wordt nog wel eens "vergeten" als we het hebben over social media en de advertising mix. Genoeg redenen om dit platform beter te bestuderen.
Wisselende geluiden over economie en bedrijfsleven zorgen voor druk op marketingbudgetten.
Pensioenfonds ABP is het doelwit van World Animal Protection in deze 'commercial', die natuurlijk allesbehalve een aanbeveling is voor het fonds.
De boodschap in deze ReclameReview lijkt veel op die van vorige week. In dit geval gaat het om Vandebron die ons allen aanmoedigt om een beetje vaart te maken met de duurzame energietransitie.
Reclame op tv en in kranten zal het meest te lijden hebben onder een verwachte budget shift naar Digital Out of Home (DOOH), denken senior reclamemanagers in onderzoek van Alfi, uitgevoerd door PureProfile.
In het WARC Anatomy of Effectiveness 2022 whitepaper vind je de vijf prioriteiten die jij als marketeer moet stellen om effectief te adverteren.
De bestedingen aan Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 ruimschoots verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode…
Zelfs scrollen op een pagina leidt tot toewijzen interesse door FacebookUniversiteiten die uitpakken met experimenteel onderzoek om voor marketeers relevante mediakanalen…