Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

ReclameReview: World Animal Protection pakt ABP aan

Pensioenfonds ABP is het doelwit van World Animal Protection in deze 'commercial', die natuurlijk allesbehalve een aanbeveling is voor het fonds.

ReclameReview: Jennifer Hoffman zegt: ‘Ik ben vóór’ namens Vandebron

De boodschap in deze ReclameReview lijkt veel op die van vorige week. In dit geval gaat het om Vandebron die ons allen aanmoedigt om een beetje vaart te maken met de duurzame energietransitie.

Meer DOOH is minder TV en krant

Reclame op tv en in kranten zal het meest te lijden hebben onder een verwachte budget shift naar Digital Out of Home (DOOH), denken senior reclamemanagers in onderzoek van Alfi, uitgevoerd door PureProfile.

5 prioriteiten voor effectieve advertising

In het WARC Anatomy of Effectiveness 2022 whitepaper vind je de vijf prioriteiten die jij als marketeer moet stellen om effectief te adverteren.

Digital Out of Home naar 21 miljoen euro in eerste kwartaal 2022

De bestedingen aan Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 ruimschoots verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode…

'Ongeveer 30 procent facebook targeting onnauwkeurig'

Zelfs scrollen op een pagina leidt tot toewijzen interesse door FacebookUniversiteiten die uitpakken met experimenteel onderzoek om voor marketeers relevante mediakanalen…

Hoe TikTok TV-reclame een stuk effectiever maakt

TikTok spreekt rechter hersenhelft aan: De video's gaan niet voor niets viraalBen zelf nooit zo gecharmeerd van TikTok, maar voorlopig…

Eerst campagne op TV, daarna online platform is meest effectief

Nieuw onderzoek Ad Alliance toont optimale combinatie en volgorde van lineaire TV en online platformenVandaag gepubliceerd onderzoek van Ad Alliance…

TV-reclamebestedingen in 2021 naar recordhoogte: 903 miljoen euro

2021 is voor de TV-reclamemarkt een bijzonder jaar geworden. De bestedingen van adverteerders op TV zijn nog nooit zo hoog…

Into The Woods episode 4: Duurzaam en bewust adverteren

Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…

OOH-markt herstelt in 2021, nog niet op niveau 2019

Aandeel van digitaal staat inmiddels op 45%De bestedingen aan (digital) Out Of Home reclame zijn in 2021 met 32% gegroeid…

Aan de slag met adverteren op Tiktok: Zo doe je dat

Voor de eerste keer opende TikTok eind vorig jaar zijn deuren voor een wereldwijd zakelijk live event: TikTok World. Diverse…