De bestedingen aan Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 ruimschoots verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode…
Zelfs scrollen op een pagina leidt tot toewijzen interesse door FacebookUniversiteiten die uitpakken met experimenteel onderzoek om voor marketeers relevante mediakanalen…
TikTok spreekt rechter hersenhelft aan: De video's gaan niet voor niets viraalBen zelf nooit zo gecharmeerd van TikTok, maar voorlopig…
Nieuw onderzoek Ad Alliance toont optimale combinatie en volgorde van lineaire TV en online platformenVandaag gepubliceerd onderzoek van Ad Alliance…
2021 is voor de TV-reclamemarkt een bijzonder jaar geworden. De bestedingen van adverteerders op TV zijn nog nooit zo hoog…
Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…
Aandeel van digitaal staat inmiddels op 45%De bestedingen aan (digital) Out Of Home reclame zijn in 2021 met 32% gegroeid…
Voor de eerste keer opende TikTok eind vorig jaar zijn deuren voor een wereldwijd zakelijk live event: TikTok World. Diverse…
Bestedingen in 2021 met 10 procent gestegenNederlandse adverteerders gaven, ondanks weer een coronajaar, meer uit aan reclame in 2021 ten…
Too much branding does not kill an adDankzij programmatic digital out-of-of-home advertising hebben marketeers nu meer instrumenten in de strijd om…
In dit drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het post-third party cookie-tijdperk, die interessant zijn voor marketeers die worstelen…
‘Veel speelgoed is nog lang niet uitgespeeld’. Dat motto staat centraal in de nieuwe feestdagencampagne van Marktplaats die vandaag van…