Je bekijkt een artikel van Sitecore
partner

7 lessen van vooruitziende context marketeers – Whitepaper #adv

20 april 2016, 08:30

Content is essentieel bij klantenervaringen van nu. Maar als dergelijke inhoud niet samenhangt met de context waarin de interactie plaatsvindt van uw doelgroep met uw merk in het recente verleden, zullen uw klanten snel overstappen naar een ander. En daar is een nieuwe mindset voor nodig. Een die begint en eindigt met de customer journey – en de technologie die daar voor nodig is. In deze whitepaper lees je voorbeelden van Danone-Nutricia en L’Oreal en leer je klantinzichten omzetten in content-gedreven ervaringen. Behandel je klanten als een koning en geef ze relevante, contextuele content via meerdere channels.

Download de gratis whitepaper en leer hoe je een contextmarketing-mindset ontwikkelt!

Sitecore is een softwarebedrijf dat zich wereldwijd toelegt op de ontwikkeling van producten die actuele web-problemen oplossen en aantoonbare resultaten leveren. Sitecore’s Customer Experience Management platform combineert effectieve web content management met customer intelligence, biedt een eenduidig beeld van een klant. Het platform stuurt betekenisvolle interacties aan, vergroot conversies en bindt klanten voor het leven.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!