3M lanceert interactieve campagne

3M lanceert interactieve campagne
image

3M UK heeft een campagne gestart voor haar producten met online advertising, email marketing, PR-activiteiten en een website: www.3meverywhere.com. De site start met een kort filmpje waarin wordt aangegeven dat 3M diverse verschillende producten levert, van laptop schermen tot stoelen. Daarna kun je een advergame spelen waarbij je zoveel mogelijk 3M-producten moet vinden.

Het filmpje in de game volgt een man op weg naar zijn kantoor bij de Eurostar terminal. Door het vinden van zoveel mogelijk hidden hotspots met 3M producten, maak je kans op o.a. een iMac G5.  Aan het einde van de games zijn daar natuurlijk de mogelijkheid om vrienden te mailen over de site of nader kennis te maken met 3M.

Mooie creatieve campagne ontwikkeld door AKGA.com. Doelgroep voor het geheel zijn de business decisionmakers in o.a. engineering, gezondheidszorg en industrie. Ik vraag mij wel af of juist zij de advergame gaan spelen, maar misschien dat ze via de PR- en email-inspanningen overgehaald kunnen worden.

Bron: e-consultancy


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.