• Mobile
    wordt gesponsord door

20 procent mobiele zoekopdrachten betreft porno

20 procent mobiele zoekopdrachten betreft porno

20 procent mobiele zoekopdrachten betreft porno

ZDNet: Van alle zoekopdrachten die via mobiele telefoons op internet worden uitgevoerd, heeft meer dan 20 procent pornografisch materiaal als onderwerp. En dat terwijl op pc’s het aantal zoektochten naar porno inmiddels is gedaald, van 50 procent in 1997 naar 10 procent nu. Dat is de uitkomst van een onderzoek (pdf) van de computerwetenschappers Maryam Kamvar en Shumeet Baluja, die zijn verbonden aan zoekbedrijf Google. Zij analiseerden een miljoen willekeurige zoekopdrachten die vorig jaar via mobiele telefoons en pda’s werden gegeven.


Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Is de prono-industrie ook niet weer eens als eerste als beste ingericht om geconsumeerd te worden op de mobiele telefoon?

    geplaatst op
  • Of is het zo dat early adopters per definitie jonge mannen zijn, die nu eenmaal een bovengemiddelde belangstelling hebben voor porno? De gemiddelde gebruiker zoekt namelijk niet met een mobiele telefoon. Een onderzoek als dit is leuk voor de statistieken, meer niet.

    geplaatst op
  • Een tijd terug ook bij een presentatie van Vodafone geweest waarbij o.a. werd weergegeven wat de gemiddelde tijd online op een mobiel is. 5 Minuten. En wat denkt u dat het meest gebruikte content was? Juist, sex. de rest van de puzzel laat ik aan julie over....

    geplaatst op
  • Sites met dermatologische plaatjes, bedoeld voor artsen, worden steeds vaker bezocht door pornoliefhebbers las ik vanmiddag op http://www.christian-international-news.nl/index.php?Archive=557. Even die SOA wegpoetsen met Photoshop en genieten maar!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.