Advertorial: Kleenex steekt verkouden twitteraar hart onder de riem!

23 januari 2012, 06:09

Vorige week is Kleenex met een ludieke campagne op Twitter gestart. Dagelijks worden er namelijk tientallen tweets geplaatst van mensen die aangeven verkouden te zijn. Een groot aantal snotterende twitteraars ontvangt van het account @Kleenex_helpt een opbeurend berichtje met de vraag of ze een verkoudheidspakketje willen ontvangen. Om zo het leed een beetje te verzachten.

In het pakketje zitten Kleenex Balsam Fresh zakdoeken. Deze zakdoeken bevatten menthol ademvrij en calendula balsem, om een rode geïrriteerde neus te voorkomen. Behalve zakdoeken zit er ook een speciale Kleenex Neus & Lip Balsam bij, met dezelfde verzachtende werking. En Kneipp Mini Douche Adem Vrij, voor verlichting bij verkoudheid. De verkoudheidspakketjes worden nog dezelfde dag verstuurd, zodat je het direct kunt gebruiken. Dat is nog eens twitterservice van Kleenex!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!