InfographicMonday: It’s all about advertising

InfographicMonday: It’s all about advertising

Nielsen toonde enige tijd geleden al aan dat de mediabestedingen in het eerste helft van dit jaar met 0,5% zijn afgenomen. De advertentiebestedingen in de VS laten zien dat TV en internet, net als in Nederland, de belangrijkste groeiers zijn. Trends hierbij zijn mobile en social advertising; de infographics van deze week laten zien waarom. Voor alle soorten online advertising geldt: het meten van de resultaten en de ROI zijn de grootste uitdagingen.

The rise and fall of advertising media

Social advertising reaching new heights

Half the money on advertising is wasted

GfK Purchasing Power Density

Where does Google make its money?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.