Warming up voor PICNIC 2011

10 september 2011, 05:33

Het Picnic festival brengt ieder jaar weer een bult inspiratie, interessante mensen en vernieuwende visies. Ook dit jaar is Marketingfacts weer van de partij, wederom als mediapartner. Onder het mom rendementen uit het verleden bieden garantie voor de toekomst zie enkele gave verslagen en interviews van de afgelopen jaren: het bezoekersverslag en interviews met o.a. Jeff Jarvis over privacy, Charles Leadbeater over verdienmodellen en Andreas Weigend over consumer data. Ook dit jaar staan er weer inspirerende sprekers op het podium, denk aan Ben Hammersley, Laurence Parkes en Toby Barnes. Het thema van PICNIC11 is “Urban Futures”, de focus ligt op maatschappij & infrastructuur, open data en media. Het gehele programma bekijk je op de website van PICNIC11. Als Marketingfacts bezoeker krijg je 20% korting als je de code “MfactsPIC20” gebruikt bij het aankopen van een ticket.

De highlights:

Speakers on the main stage:

  • Mark Woerde of LEMZ will look at how brands can heal the world

  • Laurence Parkes of AKQA will talk about socializing brands

  • Toby Barnes of Mudlark examines the city as a dashboard, and talks about games for social change

  • Emer Beamer of Butterfly Works discusses the role of games in informal settlements

  • Peter Corbett of iStrategyLabs will introduce his Apps for Democracy projects

  • David Barrie talks about the role of media in urban spaces

  • Jake Barton looks at collaboration and storytelling on an urban scale

  • Ben Hammersley will put his unique spin on the impact of technology on social relationships

  • Scott Snibbe will wow us with his interactive experiences, including the apps he created for Bjork’s Biophilia project

  • Beth Coleman introduces principles of x-reality design with “Hello Avatar”

Workshops & labs with a focus on media

Danny Oosterveer
Data-gedreven digital marketeer bij Datasexual

Data-gedreven digital marketeer. Resident bij Amdax en Woonduurzaam. Daarnaast vertel ik vaak als spreker over data-gedreven marketing. Auteur van het boek Data-bedreven marketing. Eén van de twee Groene Nerds.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!