Doe mee aan het Marketing trendonderzoek 2011

Doe mee aan het Marketing trendonderzoek 2011

Doe mee aan het Marketing Trendonderzoek 2011 (initiatiefnemers: Berenschot, MarketingTribune, Stem en MEC). Het onderzoek wordt dit jaar voor de achtste keer in successie uitgevoerd. Doel van het onderzoek is om een beter zicht te krijgen op wat er nu echt toe doet volgens de marketingprofessionals. Het onderzoek bestaat uit 4 vragen en neemt maximaal 5 minuten in beslag. Onder de deelnemers verloten we 25 boeken ‘Marketing management, de essentie’. De uitkomsten worden via MarketingTribune en Marketingfacts gepubliceerd. Ga hier naar het Marketing trendonderzoek 2011.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.