Lisa Harmon: Wat is een goed e-mail design

3 december 2010, 11:45

Op 2 december, gisteren dus, was het Sexy email event in Amsterdam (zie ook deze recente pwc-cijfers). Ik interviewde keynote Lisa Harmon die uit Amerika was overgevlogen om recente e-mail trends te delen met het publiek. Lisa Harmon is de oprichtster van het succesvolle e-mailmarketing bureau Smith-Harmon uit Seattle. Ze is voorzitter van het design Committee van de Email Experience Council en een veelgevraagd spreekster.

Harmon praat over een goed design, hoe de klant echt te verbazen en wat Smith-Hamron heeft geleerd van hun eigen nieuwsbrief. Een groot deel van het onderzoek waar in de video over gesproken wordt, is terug te vinden op het retail email blog en het blog van Smith-Harmon.

Jordie van Rijn
Email Marketing Consultant bij eMailMonday

Jordie van Rijn is onafhankelijk eCRM en email marketing consultant. En schrijver van het boek E-mailmarketing in 60 minuten. Een van de "50 Online Marketing Influencers to Watch" van Entrepreneur.com Hij houdt zich bezig met slimme marketing campagnes die de klantrelatie intensiveren. Hij is oprichter van het internationale platform voor selectie van email marketing service providers. Neem contact op met Jordie via zijn site: eMailMonday Twitter NL: @emailmonday Twitter Internationaal (engels): @jvanrijn Of bekijk ook emailaudience

Categorie
Tags

1 Reactie

    yvoschaap

    Ik zou graag wat meer informatie over die “Animated gif technology” willen weten 😉


    6 december 2010 om 11:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief