• Mobile
    wordt gesponsord door

Minimaal gebruik social media in woningbouw en zorgsector

Minimaal gebruik social media in woningbouw en zorgsector

Dinsdag was ik dagvoorzitter op het Seneca-congres en interviewde voor mij interessante sprekers. Eerst een innovatief Lock2.0 met een eigen ip-nummer en wifi die je met een iPad kunt controleren. Gijsbert Croes (Mixe Medical marketing): 50% van de consumenten wil nu selfservice bij complexe diensten, de zorgsector begint er nu veel over te praten. Wat zijn leuke voorbeelden? Bjørn Hascher, hoofdredacteur van ITcommercie kocht het blad van Reed Elsevier, schrapte het papier en verdient nu met 20.000 bezoekers per maand een prima boterham (Gijs Vroom van Emerce: kijken!). Robbin Effing deed onderzoek naar Kerk 2.0 en promoveert nu op Politiek 2.0. Nico van Veen bouwt contactcentra en ziet dat in de zorg en woningbouw alles HEEL langzaam gaat (surprise!).

Interviews met o.a. Gijsbert Croes, Robbin Effing, Bjørn Hascher en Nico van Veen tijdens het Seneca-congres van dinsdag 12 oktober 2010.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Ik hou echt van dit soort dingen, het mag van mij niet gek genoeg.

    Alleen 2 vraagjes.

    Wat als je internet eruit ligt?
    Wat heeft dit met social media te maken?

    geplaatst op
  • @danny Lock2.0 heeft inderdaad NIETS met social media te maken. Maar ik had 5 interviews en moest een kopje verzinnen. Microsoft heeft net 18.000 van deze locks in hun data centrum staan. Als het internet uitvalt, of het lokale netwerk dan hebben ze grotere problemen dan hun locks.

    geplaatst op
  • LOL, Nico van Veen, gebruik je internet of zit je achter het bureau boekjes uit het jaar kruik te lezen? Wij leveren per week ongeveer 4 projectwebsites voor nieuwbouw projecten in Nederland! Wij hebben aan diverse projectontwikkelaars communities geleverd...400+ in Nederland en die worden goed gebruikt. Wij zijn de grootste NL adverteerder op Facebook naast de A-merken, volgens Facebook zelf...met alleen nieuwbouwprojecten.

    Dat de corporaties achterlopen klopt maar de commerciële partijen lopen absoluut voor!

    Wellicht interessant voor inzicht in SM en de "bouwbranche" http://www.bringyourowncoffee.nl

    geplaatst op
  • Interview Nico van Veen. Jammer van de vooringenomenheid van de interviewer en de beperkte kennis van de branche.
    Wil wel toegeven dat projectontwikkelaars & projectontwikkeling niet altijd even goed zichtbaar zijn, maar stellen dat ze achterlopen bij interactie met klanten is volledig onjuist. Kijk inderdaad maar naar de feiten die Boris Geheniau presenteert. Grootste adverteerder op Facebook in Nederland met nieuwbouwprojecten.
    Zonder kennis van de klantwensen, gesprekken met de kopers, verkoop je echt geen huis meer in Nederland. Aanbodmarkt is heel 2008. :)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.