Vroege Vogel

23 september 2010, 05:55

> Het verdienmodel van Vroege Vogel is gebaseerd op affiliate programma’s van partners waarbij er in deze fase gekozen is om af te rekenen op basis van resultaat. De partners bestaan in deze fase uit zogenaamde pure players (etailers met alleen een webachtergrond).

> In de roadmap wil Vroege Vogel haar sociale strategie uitbreiden door andere platformen toe te voegen zoals Facebook. Een platform als Facebook zal voor meer interactie ingezet worden maar ook om de crowd meer power te geven. Anderzijds zal Vroege Vogel in de nabije toekomst ook een groter deel van de funnel aanbieden (incl. transactie) zonder een eigen shop te creëren. Vroege Vogel zal zich met deze oplossing met name richten op partners zonder webshop maar die wel een cool product hebben met relevantie voor de doelgroep en behoud van een neutrale positie t.o.v. haar commerce partners. In samenwerking met TinyPay.me wordt druk gewerkt aan een nieuwe release om hier in te voorzien.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!