#NMD2010: 3 MEC merkendebatten

#NMD2010: 3 MEC merkendebatten

Tijdens het MEC Merkendebat op de Nationale Marketingdag spraken 3 x 6 top marketeers/CMO’s over de waarde van het merk en de aanpak van merkstrategie. Basisvragen kwamen op tafel en bleken een mooie grond voor gesprek. Maar ook de vraag naar de meetbare waarde van het merk was interessant. Hoe denken CMO’s over het eigen merk, merkstrategie, de positie van het merk in de organisatie en de uitdagingen van de dagelijkse praktijk? Hieronder de drie debatten, op video. Gesprekken met onder anderen Essent, ARAG, Alfa Romeo, Radio538, Funda en Rabobank.

MEC Merkendebat I

In onderstaande video het MEC Merkendebat met Govert Noordman (Weyth), Sonja Stalfoort (ARAG), Kim Cramer (BRND Positioneringsgroep),Dolf Segaar (CMS/DSB), Lammert Brouwers (Brandmeesters)  en Dorkas Koenen (Essent). Elke ‘uitzending’ van het MEC Merkendebat duurt ongeveer 40 minuten en bevat de visies en meningen van telkens 6 deelnemers.

MEC Merkendebat II

Hieronder de video van het tweede MEC Merkendebat met Hans Geels (CliniClowns), Martijn Arets (TP), Jan Willem Brüggenwirth (Radio 538), Robert Jan Engel (Amstel Lease), Rik van Breda (Neckerman Reizen/Thomas Cook) en John Pauls (Alfa Romeo).

MEC Merkendebat III

Hieronder de video van het MEC merkendebeat nummer drie met Tom van Laarhoven (Rabobank), Jeroen Wilhelm (Funda), Bart van Hal (Sky Radio), Elly Langeveld (Xerox) en Martin Rijnsburger (ASR Verzekeringen).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.