Vision on Media #2: Overal ketchup, Seth Godin reportage en Gordon’s EO

Vision on Media #2: Overal ketchup, Seth Godin reportage en Gordon’s EO

Daar zijn we wederom met alweer de tweede aflevering van Vision On Media, hét webtv programma over nieuwe media en marketing van The Filmfactory en Marketingfacts (zie hier aflevering 1). In deze tweede aflevering onder andere een verslag van het B2B marketingforum met Seth Godin, het nieuwe boek van Brian Solis, terugblik op SXSW2010 en Bert Brussen over de EO en Gordon. Ook behandelen we kort de Ketchup op Alles case van Heinz. Hieronder het programma (4:48 minuten):

Op het YouTube Channel van Vision on Media vind je alle losse onderdelen uit bovenstaande uitzending, achtergronden en aanvullend materiaal. We hebben hieronder een paar video’s uitgelicht:

Seth Godin

Reportage over het B2B marketingforum van 31 maart in de Westergasfabriek in Amsterdam. Onder andere marketinggoeroe Seth Godin sprak op dit door Spotonvision georganiseerde event.

Column Bert Brussen

Bert Brussen geeft zijn ongzouten mening vaak en veel. Ditmaal, in onderstaande videocolumn, over Gordon die bij de EO op zoek gaat naar God.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.