Nathalie Soeteman over Twitter: ‘Het opent deuren’

8 maart 2010, 06:31

“Ik vind het handig om te delen. In plaats van dat je een concept voorlegt aan een directe collega, heb je nu een ongekend groot publiek. Overal zijn experts te vinden die je kunnen helpen met alles wat je maar wilt.” Shimon Ben Ayoun interviewde om warm te lopen voor het b2bmarketingforum op 31 maart Nathalie Soeteman, afdelingshoofd content bij de SNS Bank en fanatiek twitteraar. Soeteman over de vooroordelen (‘Je moet zélf weten wat je op Twitter zet’) over boterhammen met pindakaas, het openen van deuren als je Twitter gebruikt voor zakelijk netwerken en wat je dan precies ‘uit’ Twitter kunt halen (‘Net zoveel als je erin stopt’). Hieronder de video:

Soeteman zit sinds 2007 op Twitter en is mede grondlegger van de social media club Utrecht. Tijdens een kleinschalige workshop op 31 maart zal ze praten over Twitter in B2B, met meerdere praktijkvoorbeelden. Bovenstaand interview is gemaakt in het kader van het b2bmarketingforum op 31 maart a.s. door Shimon Ben Ayoun, partner bij SpotOnVision.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!